פודיק - Foodik

עוגיות קראמבל קוקיז מתכון

דרגו את המתכון: 
13 אהבו
1333 צפיות
צפו בסרטון הוידאו של המתכון
עוגיות קראמבל קוקיז מתכון
מנות
9
קושי:
בינוני
זמן הכנה
20 דקות
זמן בישול
10 דקות
זמן כולל
30 דקות

קראמבל קוקיז מתכון נדיר (crumbl cookies) עם 9 טעמים שונים שאתם חייבים לנסות להכין בבית: פררו רושה, פיסטוק, אוראו, סוכריות צבעוניות, סוכריות M&M, קרמל מלוח ובייגלה, קליק חום לבן, קינדר, לוטוס. כל מה שצריך להכין הוא את בצק העוגיות בקלי קלות להכין ממנו עוגיות, לשים ברינגים כמו שלי או ברינגים מנייר מה שיש לכם ולאפות בתנור כ-10-11 דקות. העוגיות צריכות להצטנן לגמרי והן יוצאות רכות ונימוחות ואם תאכלו אותן עם חלב אתם לא תאמינו איזה ביס מטורף יהיה לכם בפה. זה דיי דומה לעוגיות קינדר שהכנתי פה בבלוג. ואם אתם בקטע של עוגיות כנסו לקטגוריית מתכוני עוגיות באתר שלי וצפו במתכונים שווים. עקבו אחריי באינסטגרם לעוד מתכונים. יש באתר מגוון קינוחים שווים בתנור אם אתם בקטע.

שיטת בישול:   תנור, מיקסר
כשרות:   חלבי
24 / 0 מרכיבים
מרכיבים
  • מצרכים, לבצק ל-9 עוגיות גדולות:
  • תוספות:
4 / 0 שלבים
אופן ההכנה
  • מוסיפים למעבד מזון את כל המצרכים הכתובים למעלה מלבישים וו גיטרה ולשים עד לקבלת בצק עוגיות אחיד ורך.

  • לוקחים כל פעם כף וקצת לקערית קטנה ושמים את התוספות, בעוגייה אחת שמתי מעט מחית פיסטוק, צ'אנקים של פיסטוקים וקוביית שוקולד פיסטוק של LINDOR, בשנייה שמתי סוכריות M&M, בשלישית שמתי חצי כפית ממרח קרמל מלוח וקוביית שוקולד בלונדי, ברביעית אצבע שוקולד קינדר ומעט ממרח קינדר, בחמישית כתשתי פררו רושה אחד ועיררבתי עם בצק העוגייה, בשישית הוספתי 2 עוגיות לוטוס כתושות, בשביעית הוספתי 2 עוגיות אוראו כתושות, בשמינית הוספתי קליק חום לבן! בתשיעית הוספתי 2 כפות של סוכריות צבעיוניות (אלה ששמים על עוגת שוקולד).

  • אחרי שמכינים את כל עיגולי בצק העוגיות מכניסים לרינג נירוסטה או לכלי קטן מותאם לתנור משטחים מעט ואופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות טורבו לכ-10-11 דקות, מוציאים מחכים שיצטננו לגמרי בטמפ' החדר. לשמור אח"כ בקופסה אטומה.

  • תסתכלו בסרטון ותראו איך הוספתי תוספות לכל עוגייה, למשל בפררו רושה זילפתי שוקולד מעורבב עם מעט שמנת מתוקה מומס ושמתי עוד פררו רושה, בקליק הוספתי שוקולד ושמתי את הקליק חום לבן, בקרמל מלוח שמתי ממרח קרמל מלוח בייגלה ומעט מלח גס, בלוטוס שמתי זילוף שוקולד לבן עם עוגיית לוטוס, ממש בכל דבר שמתי ויצא פשוט מטורף בטעם!

הערות
  • אפשר לשחק עם התוספות מלמעלה ולשים מה שרוצים, אפשר לשים שמנת מתוקה עם ריבת תותים וקצת תותים טריים מלמעלה או פירות יער או כל דבר מתוק אחר שאוהבים, אפילו קינמון וקקאו ואפילו אפשר לצבוע עוגייה אחת עם קקאו בצבע חום.

2 תגובות על: עוגיות קראמבל קוקיז מתכון
שמואל
שמואל
14 באוקטובר 2024 בשעה 14:24

חובה להשתמש ברינגים לאפייה?

הגב
שחר חן פודיק
שחר חן פודיק
14 באוקטובר 2024 בשעה 17:4

אפשר בתבניות קאפקייקס כאלו לאפייה..

הגב
עמית
עמית
10 באוקטובר 2024 בשעה 18:7

יש אפשרות ללא מיקסר?

הגב
שחר חן פודיק
שחר חן פודיק
10 באוקטובר 2024 בשעה 18:8

כן. ללוש טוב בידיים

הגב
עמית
עמית
10 באוקטובר 2024 בשעה 18:9

תודה רבה!

הגב
כתיבת תגובה
מחשבוני המרה
נפחים
משקלים
טמפרטורה
תגיות:
# קינוחים מהירים # קינוחים לאורחים # חג שבועות # קינוחים לשבת # מתכונים לשבועות # קינוחים לארוחת ערב # קינוחים לחגים # שוקולד חלב # ילדים # שוקולד בלונדי # בייגלה # קרמל מלוח # שוקולד בלונדי קרמל מלוח # קינוחים וממתקים # קינוחים מיוחדים # קינוחים # בייגלה מלוח # מתוקים # קינוחים לשבועות # עוגיות לאירוח # קינוחים פשוטים # קינוחים אישיים # קינוח אישי # מתוק # קינוחים מתוקים # קינוח # קינוחים לסופש # קינוחים לסוף שבוע # קמח # קינוחים זריזים # מתוקים לשבת # קינוחים 10 דקות # בלונדי בייגלה מלוח # קינוחים לאירועים # קינוחים לראש השנה # עוגיות לחגים # קינוח לארוחת בוקר # קינוח לבוקר # קינוחים לארוחת בוקר # קינדר # אצבעות קינדר # פיסטוק # מחית פיסטוק # קינוחים לטו בשבט # מחית וניל # אצבעות שוקולד קינדר # קינוחים בתנור # יאבלולו שמבלולו # פררו רושה # קליק # קמח לבן # אפייה עם ילדים # שוקולד # סוכר # סוכר חום # אוראו # עוגיות אוראו # עוגיות # סוכריות צבעוניות # קורנפלור # לוטוס # עוגיות לוטוס # חמאה # סוכריות M&M # שוקולד M&M # שוקולד לבן # שבועות # סוכר חום דמררה # אבקת אפייה # קינוחים טעימים # קינוחים לילדים # ביצים

כתבו לנו

הניוזלטר של פודיקהניוזלטר של פודיק

קבלו למייל מתכונים חדשים וכתבות מעניינות

check_http_searchstring_elasticode_co_il